Monday, January 31, 2005

Dilemma

Ik zit met een dilemma. Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. Het gaat om het volgende: over een paar dagen begint in het zuiden van het land carnaval weer. En ik, als rasechte Brabantse, laat dat normaal gesproken zeker niet aan me voorbij gaan. Maar dit jaar heb ik er echt nog helemaal geen zin in. Ik heb ook nog niet eens echt over een leuke outfit nagedacht. En ik heb ook geen vakantie de week na carnaval, wat het hele gebeuren nog eens extra vermoeiend zal maken. En nu hoorde ik gisteren op mijn werk dat er met carnaval nog mensen nodig zijn, dus dat ik lekker veel kan gaan werken als ik wil.

Dus, wat moet ik nou doen...Het is óf gewoon lekker gaan carnavallen en (veel) geld uitgeven, óf veel gaan werken en veel geld verdienen en dan het gevoel hebben dat ik toch wel iets mis...Aaaah, help! Ik weet het niet...Maar ik heb nog een paar dagen om te beslissen, zoals wel vaker wordt het vast een last minute beslissing...

No comments: