Monday, January 03, 2005

Dromen zijn bedrog...

Dromen. Ik vind dat zo raar. Ik verzin in mijn slaap altijd de gekste dingen, en als ik dan mijn droom aan anderen vertel heeft iedereen altijd zoiets van: 'Hoe verzin je zoiets nou???' Het antwoord moet ik ze dan helaas schuldig blijven, ik weet niet hoe ik het doe. Misschien heb ik gewoon heel veel fantasie ofzo...
En dan nog iets raars aan dromen: als ik wakker word en ik besef dat ik een hele leuke/gekke/rare/enge droom heb gehad en ik bedenk me dat ik die moet onthouden, dan lukt het me nooit. Dat had ik gisteren ook. Toen ik wakker werd was ik helemaal verbaasd en gedesoriënteerd zoals ze dat zo mooi noemen. Het moest door mijn droom zijn. Maar ja, die was ik dus vergeten! Mijn droom van afgelopen nacht weet ik nog wel, die sloeg echt nergens op. Ik was met een paar vrienden naar zo'n indoor-skibaan gegaan. Ik skiede (schrijf je dat zo?) echt de sterren van de hemel en iedereen keek met bewondering naar mijn skikunsten. Dit verbaasde mij enorm. Het is namelijk zo dat ik één keer in mijn leven heb geskied en toen was ik echt de allergrootste kluns met die lange latten die er maar bestaat. Ok, misschien was Bridget Jones erger in de tweede film...

3 comments:

di-jan said...

Dromen kunnen ook gebaseerd zijn op wensen...;)

Sandmannetje said...

Of het was een voorspellende droom, je moet gewoon nog eens een keer gaan skiën. Misschien ben je dan wel heel goed!


Wederom trouwens een goeie verklaring hoor Dianne! :P

di-jan said...

Misschien heb ik dan mijn roeping als dromen-verklaarder gemist ofzo...