Saturday, January 15, 2005

Inspiratie

Meestal heb ik best wel wat inspiratie om iets te schrijven op mijn weblog. Alleen toen ik mijn titel bedacht, kwam ik even een beetje inspiratie te kort. Nu staat er: 'Mijn overdenkingen, overpeinzingen en verwonderingen...'. Eigenlijk was het de bedoeling dat er drie woorden kwamen te staan die begonnen met 'over', dat vond ik wel mooi. Helaas had ik daar toen de inspiratie niet voor. Ik dacht dat die wel snel zou komen, maar tot nu toe ontbreekt het daar nog steeds een beetje aan. Ik kan echt niets zinnigs bedenken. Ik heb zelfs al in de Van Dale gekeken, maar ook die helpt me niet verder. Daar staan worden in als: overactief, overbemesten, overbevissing, overbelichten en overbeschaafd. En daar kan ik niet echt iets mee... Maar goed, misschien moet ik me hier ook helemaal niet druk om maken en gewoon geduldig wachten tot ik een geweldige ingeving heb!

3 comments:

Sandmannetje said...

over-enthousiast? :)

di-jan said...

Ja..zoiets als: lees mee met mijn overdenkingen, overpeinzingen en overenthousiasme!

Elsjefieder said...

Hmm, ik vind het nog niet heel overtuigend, maar ik zal er over nadenken!