Tuesday, January 18, 2005

Twee linker handen...

Sooo zeg...ik weet niet wat ik heb vandaag. Ik lijk wel iedereen ongeluk te bezorgen ofzo! Het begon vanmorgen al toen ik zelf half slapend van de trap viel. Toen ik op de fiets zat was een oude man helemaal gechoqueerd toen hij mij zag omdat híj gewoon niet op zat te letten. Ik bedoel, híj fietste aan de verkeerde kant van het fietspad, waarop ík ook aan de andere kant ging fietsen. Waarop híj verontwaardigd en beschuldigend naar mij riep: 'Ach gossiemikkie!' En het was niet eens míjn schuld! Verder is een vriendin van mijn huisgenootje al een paar keer van het afstapje in onze gang gevallen. Mijn huisgenootje brandde haar handen al een paar keer aan de waterkoker, liet alle noedels uit de pan vallen met het afgieten en brandde vervolgens nog haar handen toen ze iets uit de magnetron pakte. Mijn zus viel van de trap toen ik aanbelde en zij voor mij naar beneden kwam rennen. Vervolgens brak mijn zus ook nog een glasplaat van haar spiksplinternieuwe hééééle mooie fotolijst. Dus...Ik ben benieuwd wat deze dag nog meer brengt...Ik moet nog met de bus naar huis, dat kan ook nog een hele opgave worden...

To be continued...

2 comments:

di-jan said...

Ja...het doet nog steeds zeer...:(

Elsjefieder said...

De beloofde continuing: ik heb de weg met de bus overleefd!!! Verder ook geen rare/onhandige dingen meer gedaan!