Monday, January 24, 2005

Els in Wonderland

Trrringgg...trrringgg...trrringgg...Ik was wakker. Ik was chagrijnig. Ik had geen zin om mijn bed uit te komen. Omdat de plicht riep, toch maar half slaperig onder de douche gesprongen en aangekleed. Nog steeds had ik geen zin om echt deze dag te beginnen. Totdat ik naar buiten keek...Ik kon een langdurig 'ooooh-geroep' niet onderdrukken. Het was zo mooi wat ik zag. Ik werd er zo ontzettend vrolijk van. Ik had zo'n zin om te zingen ineens. Het had gesneeuwd! Mijn ochtendhumeur verdween als sneeuw (!) voor de zon. Het normaal al zo mooie Oirschot was nu nog idyllischer en pittoresker!
Toen ik naar de bushalte liep vond ik het jammer dat ik geen fototoestel had, zelfs niet op mijn mobiele telefoon. Anders had ik echt wat mooie winterse plaatjes kunnen schieten. Helaas...Ik kan natuurlijk ook niet alles verwachten, de sneeuw heeft er al voor gezorgd dat mijn dag mooier is geworden dan ik had kunnen denken toen ik vanmorgen mijn ogen open deed! Als het morgen weer sneeuwt ga ik een sneeuwpop bouwen!

1 comment:

di-jan said...

Nou hebben we nog steeds geen sneeuwpop gebouwd...;)