Wednesday, January 12, 2005

Goed bezig!

Wow, wat een dag! In één woord geweldig! Het begon al toen ik wakker werd: de zon scheen zo lekker door mijn gordijnen. Ik werd er meteen vrolijk van. Op zich best verwonderlijk, gisteravond naar een borrel geweest en laat te bed en weinig slaap enzo... Meestal ben ik dan echt ontzettend lui. Maar vandaag was het anders. Ik had zin om heel actief bezig te zijn. Ik had zin om te gaan fietsen naar college in plaats van met de bus. En dat is toch bijna een half uur. Toen ik na een lekker ontbijtje op mijn fiets zat, voelde het nog beter. Zo gezond! En nog steeds scheen de zon lekker. Ik vraag me echt af waarom ik niet vaker ga fietsen. Ik werd er echt super actief van. Dus, bij deze is het voornemen gemaakt om actiever te gaan leven. Ook meer gaan sporten en zo, morgen maar eens lekker actief fitnessen. En op de fiets er naartoe. Ook daar heb ik zin in!

Al met al was (is) het een mooie dag! Zo'n dag waarop hele kleine dingen je blij maken. Ik genoot bijvoorbeeld helemaal van een klein kind dat helemaal blij was omdat het stoplicht op groen sprong en van een oudere man en vrouw die gezellig samen aan het wandelen waren. De hele dag heb ik ook lopen zingen. En dan het liefst liedjes die over de zon gingen!

1 comment:

di-jan said...

Jaaa, want 'Als de zon niet meer zou schijnen...' ;)