Monday, January 17, 2005

Van de makers van...

Amélie. Van die film heb ik alweer een hele tijd geleden zóóó ontzettend genoten. Zo'n mooi verhaal en echt een film om ontzettend blij van te worden. Nu las ik dat de regisseur van die film, Jean-Pierre Jeunet, weer een nieuwe film op zijn naam heeft staan: 'Un long dimanche de fiançailles'. De IMDB schrijft er het volgende over: ''Un long dimanche de fiançailles' tells the story of a young woman, Mathilde's relentless search for her fiancée, who has disappeared from the trenches of the Somme during World War One.' Als ik dit zo lees, spreekt het me niet direct heel erg aan, maar om de een of andere reden voel ik dat deze film minstens net zo bijzonder is als Amélie. Ik móet hem dus gewoon zien! Dus, ik ga maar eens kijken wanneer en waar hij draait...

4 comments:

di-jan said...

Jaaa...die wil ik ook zien!!!
:)
En Amélie wil ik nóg een keer zien!!! :)

Sandmannetje said...

oh jee, ik moet Amelie nog steeds zien. Die ligt hier al tijden in de kast... Is dat heel erg dat ik die nog niet gezien heb?

Elsjefieder said...

Ja, dat is heel erg! ;)

di-jan said...

En of hij bijzonder en mooi was! Ontzettend mooie film! :)