Wednesday, February 02, 2005

Groene zadels?!?

Al een paar dagen is het te zien: ongeveer alle fietsen die gestald staan rond het Centraal Station van Utrecht worden opgefleurd met een groen 'zadeldekje'. En dan ook echt groen, lekker fel lime-groen zoals dat zo mooi heet. Die fietsen staan daar dan zo'n beetje opgesteld in rijen van honderd naast elkaar en allemaal hebben ze een groen zadel. Op die 'zadeldekjes' staat met zwarte letters iets geschreven. Ik ben benieuwd wat, want ik heb het nog niet kunnen ontcijferen in mijn razendsnelle (?) fietstempo. En toch ben ik echt nieuwsgierig wat die groene dingen te betekenen hebben. Ik wil er ook een!! Misschien moet ik gewoon morgenvroeg mijn fiets stallen bij het station en net zo lang wachten tot mijn mooie oude donkergroene fiets ook zo'n fleurig lichtgroen accesoire heeft!

3 comments:

di-jan said...

Hmm...ik heb die dingen nog niet eens kunnen ontdekken in mijn razendsnelle (???) fietstempo...;)

SnoopS said...

Je kan er natuurlijk ook eentje 'lenen' van een andere fiets ;)

Elsjefieder said...

Ik hoorde van mijn huisgenootje dat ze van Connexxion zijn, die busmaatschappij. Wel tactisch, op regenachtige dagen mensen eraan herinneren dat ze ook met de bus kunnen...Goeie actie!