Monday, February 21, 2005

No more cola!

Op zondag moet ik bijna altijd werken. Dus gisteren ook. Op zondagavond na het werk blijven we dan meestal nog even met zijn allen wat nakletsen onder het genot van een lekker 'pilske' zoals mijn baas het noemt. Dus gisteren ook. Maar ik dronk gisteren geen 'pilske(s)', want ik was de BOB. Ik dronk cola. En daarna dronk ik nog een cola. We hadden een erg dubieus gesprek over dozen met spinnenwebben, abrikozen, tupperware-party's en takelmachines...Verdere uitleg is hier niet op zijn plaats zullen we maar zeggen ;). Maar goed, het was ondertussen tijd om te gaan. Ik heb eerst mijn 'meerijders' veilig thuis afgezet en toen zelf naar huis gereden. Toen nog even lekker relaxed op de bank gehangen en toen was het om een uurtje of half 12 wel weer tijd om te gaan slapen. Tja...dat lukte dus niet. Twee glazen cola hebben zo'n enorme invloed op mij. Ik wordt daar echt zo ontzettend druk van. Ik weet ook dat er mensen zijn die bij wijze van spreken liters cola op een dag drinken en die er totaal niks van voelen. Maar ik voel één glaasje al. Ook als ik bij het uitgaan cola drink, lig ik die nacht bij wijze van spreken te zingen en te dansen in mijn bed. Dus vannacht kwam het daar ook op neer. Echt heel slecht geslapen. Ik was gewoon nog té wakker. En eigenlijk is dat mijn eigen schuld: ik had het aan moeten zien komen! Sommige mensen zeggen wel eens 'ik drink nooit meer alcohol', maar ik denk nu eerder 'ik drink nooit meer cola!'.

No comments: