Thursday, February 10, 2005

Van de regen in de drup...

Mijn wekker gaat. Ik kijk uit het raam. Grrr, regen!! Grrr, hele harde regen!!! Ik denk 'Ik ga met de bus, dan word ik vast niet zo nat als met de fiets'. Dus op weg naar de bushalte spring ik midden IN een grote diepe plas in plaats van eroverheen... Nog een keer Grrr! De bus komt maar niet, ik moet veel te lang wachten. Dan stap ik uit de bus, ik moet nog een heel stuk lopen. Door de regen. Door de hele harde regen. Ik heb afgesproken om aan een #$%*%-opdracht te werken. Mijn groepsgenootjes zijn ook niet bepaald gelukkig met dit weer. We drinken liters koffie, cappucino en chocomel. Dat verzacht gelukkig wel een beetje. Een beetje. We werken even aan die #$%*%-opdracht. Niemand kan zich concentreren. We gaan leuke onzin zoeken op internet. En met dank aan deze site zijn we nu ontzettend melig en lollig bezig. De opmerking 'Het lijkt wel of je hartstikke dronken bent' is dan ook zeker op zijn plaats. En de opdracht is inmiddels af. Is deze dag toch nog goed gekomen! Hoewel, ik moet nu nog met de bus naar huis. Maar ja, dan word ik vast niet zo nat als met de fiets...

4 comments:

Anonymous said...

psssshht... word ik is zonder t ;)

di-jan said...

Ja dat dacht ik ook al...
En, als we dan toch aan het zeuren zijn, moet 'hartstikke' ook niet 'harDstikke' zijn? Weet ik niet zeker hoor, twijfel ik altijd over...

di-jan said...

Shit!!! Het is toch harTstikke...

Elsjefieder said...

Oeps, sorry, spelfouten kunnen eigenlijk niet als je een communicatie-opleiding doet hé?? Meteen maar ff veranderen...