Tuesday, February 22, 2005

Stel je horoscoop niet teleur!

'Vandaag had u beter in bed kunnen blijven. U bent niet te genieten.' Dat stond in mijn daghoroscoop op horoscooponline. Normaal gesproken geloof ik niet zo in horoscopen, ik vind het alleen leuk om achteraf te kijken hoeveel er van klopte. Maar vandaag had het niet treffender gezegd kunnen worden! Het leek wel of alles mis ging...

Een lijstje:
- Ik stootte mijn hoofd keihard tegen de muur toen ik wakker schrok van de wekker...
- Ik brak mijn bril helemaal doormidden toen ik hem gewoon, net als altijd, voorzichtig met een doekje wilde poetsen...
- Ik miste nét een bus, en dan ook echt nét: de buschauffeur zag me nog rennen, ik was er bijna en toen vond hij het tijd om te vertrekken...
- Toen ik in de volgende bus zat (gelukkig, niet stond! :)) stapte een meisje na een abrupte stop keihard met haar 5 centimeter hoge naaldhak op mijn tenen...
- Na college zat ik in een bus die bleef 'steken' achter een defecte bus, waardoor ik snel moest rennen voor een andere en vervolgens ook moest rennen voor mijn trein...
- Ik moest overstappen van de Intercity naar de stoptrein en de deuren van de trein waar ik in moest gingen niet open. Conclusie: we vertrokken enkele minuten te laat...
- Door het stoptreindeurincident moest ik met mijn zere voet (van het vijfcentimeterhogenaaldhakkenincident) rennen voor mijn bus...
- Eindelijk met mijn bril bij de opticien aangekomen, vertelde hij me dat ik mijn bril morgen pas weer op kon komen halen...Gevolg: hele planning in de war...Niet dat ik zo 'plannerig' ben, maar toch...
- Ik at bij mijn ouders het meest hollandse eten wat je je maar kan bedenken: gekookte aardappels, bloemkool en gehaktbal! Daar ben ik nou niet echt fan van...

Ik hoop dat het dat wel was voor vandaag...Misschien ga ik dadelijk nog wel even op verjaardag, dat is misschien leuker. Of anders op tijd te bed, dan kan er niet zoveel mis gaan...

4 comments:

di-jan said...

Ochèrm...Elsje toch...:(

Elsjefieder said...

ja, dat is het juiste woord! woei, brabants is altijd zo lekker treffend! Net als 'da's echt een goei jong' dat kun je in het ABN onmogelijk vertalen dat het dezelfde betekenis blijft houden!

SnoopS said...

zie m'n post van vandaag...

maar ge had dus gèn goei zin zo te heure :P lol...

ik ken 't wel...maar dat was vast niet onverwachts ;) Hoe vaak heb je vandaag "Hoooooooooooo!" gezegd? ;-)

Elsjefieder said...

Ik heb echt té vaak "Hooooo" gezegd gisteren...maar het is allemaal weer goed gekomen! Bril is weer gemaakt! Soms zit 't mee, soms zit 't tegen, en 't zat duidelijk ff tegen...