Sunday, June 19, 2005

Vooroordelen

Eén van de bekendste vooroordelen is geloof ik wel: 'vrouwen kunnen niet kaartlezen'. Nou, gisteren heb ik me er maar weer eens aan gewaagd. We moesten zo ongeveer heel Rotterdam door, en steeds op andere locaties zijn. En jawel: ik heb meneer de chauffeur een paar keer echt grandioos verkeerd gestuurd! Alleen bij de laatste paar locaties ging het goed. Maar ja, dat is ook niet zo gek als je daar al een keer geweest bent op die dag...
En toch lag het niet helemaal aan mij: ze hadden gewoon steeds straten verplaatst die wel op de kaart stonden. Of ze waren ineens éénrichtingsweg geworden.

Of misschien keek ik gewoon een beetje verkeerd. Shit, ik kan écht niet kaartlezen!

6 comments:

di-jan said...

'Ze hadden gewoon steeds straten verplaatst'. Doet me denken aan het antwoord van Phoebe in Friends op de vraag of ze verdwaald was: 'Nee, ze hebben mijn straat verplaatst'...;)

Elsjefieder said...

Die zin kwam niet van Phoebe uit Friends, maar uit 'Coyote Ugly'!
*detail...*

Daar was het dus wel aan ontleend ja...

di-jan said...

Hmm...nou je het zegt, daar zit hij ook in. Maar Phoebe zegt ook ooit in een aflevering zoiets, weet ik zeker!

Elsjefieder said...

ow, die weet ik niet meer...

Sandmannetje said...

gelukkig had je een chauffeur, hoefde je dus tenminste niet zelf achteruit in te parkeren! :P

Elsjefieder said...

hoezo? denk je dat ik dat niet kan dan??