Sunday, June 12, 2005

Ik ben er uit:

Ik heb écht te weinig zelfdiscipline. En niet zomaar een beetje te weinig. Écht te weinig.
Ik zou gisteravond 'even' naar de kroeg gaan, om 'te kijken of er iets te doen is'. En ik zou ook écht op tijd naar huis gaan, om vroeg op te staan en dan maar eens heel actief aan de studie te gaan.
Plan één mislukte. Half vier thuis. Er was nog hoop voor plan twee.
Helaas, ook mislukt. Of het moet zijn dat je het vroeg vindt als je wekker om elf uur afgaat...
Dan ga ik me straks toch maar eens wagen aan plan drie, hoewel dat 'actief' waarschijnlijk wel tegen zal vallen...

Op de een of andere manier overkomt me dit altijd. Ik maak héle goede voornemens, maar van de uitvoering komt heel weinig. Stom dat ik daar dan net even te zwak voor ben.

2 comments:

Sandmannetje said...

klinkt bekend... :(

maar bijna vakantie hè :)

Elsjefieder said...

Gelukkig wel! En volgens mij vertoon jij ontzettend veel studie-ontwijkend gedrag op het moment...al die posts! :p