Monday, June 27, 2005

Toppunt

Gisteren gewerkt. En ik was de gelukkige die met het hete weer de hele dag het terras mocht (of moest??) bijhouden. Samen met nog een collega gelukkig, anders is het echt niet te doen. Het was gisteren alleen een beetje jammer dat die bewuste collega bijna de hele dag uit haar neus stond te vreten en het al te veel vond om één tafeltje op te nemen of af te ruimen. Ze had ook zo'n buikpijn. Conclusie: ik moest nog bijna het hele terras in mijn eentje bijhouden. Dat was op zich nog niet zo erg, want het liep op zich nog goed. Maar toen durfde die collega aan mij te vragen: 'Hey Els, kun je het bijhouden op het terras?'. Waarop mijn verontwaardigde reactie was: 'Ja ik weet niet hoor, maar jij hebt ook terras!'. Toen was ze geloof ik een beetje boos...Maar ik vond mijn opmerking terecht! Lekker puh! De bitch in mij komt boven! Moehaha!

(Sorry, ik moest me even afreageren! Lukte gisteren niet zo goed...)

No comments: