Sunday, May 29, 2005

Zomergevoel

Hét ultieme Zomergevoel. Dat had ik gisteren. Heerlijk! Wat daar natuurlijk aan bijdraagt, zijn temperaturen van zo'n dertig graden. Wat daar ook aan bijdraagt, is het dragen van een lekker luchtig rokje en een vrolijk hemdje. Maar wat pas echt zorgt voor hét ultieme Zomergevoel, zijn voor mij toch wel de teenslippers. Heerlijk. Lekker de hele dag een beetje rond 'klepperen' op die dingen. Niet het klemmende gevoel van schoenen die aan je voeten zitten, gewoon lekker bijna blote voeten hebben. Jaja, ik heb het weer ontdekt gisteren.
Beetje jammer alleen dat dat ultieme Zomergevoel niet samengaat met het leren van een tentamen...

3 comments:

Sandmannetje said...

teenslippers? nee, daar heb ik nooit aan kunnen wennen, zo'n ding tussen je tenen...
Ik heb nu wel mooie gewone slippers (dus zonder zo'n dingen tussen mn tenen), maar die gebruik ik alleen om van de douche terug naar mn kamer te lopen.

di-jan said...

Teenslippers zijn fijn!!! En leuk! En het duurde bij mij ook een tijdje voordat ik eraan gewend was, maar toen ik ze eenmaal gewend was...geweldige uitvinding! Maar op blote voeten lopen is natuurlijk ook zeer relaxed in de zomer :)

Elsjefieder said...

Blote voeten is idd ook heel fijn ja, maar af en toe kan dat gewoon niet de hele dag...:p