Monday, May 09, 2005

Ik bruis...

Volgens mij ben ik sinds een paar weken ontwaakt uit een ellenlange winterslaap. Ik bruis van de energie! Ik heb ineens zo ontzettend veel zin en zo veel puf ook om ontzettend veel dingen op één dag te doen en daarbij hele lange dagen te maken. En het gaat niet alleen maar om leuke dingen. Voor mijn studie ben ik ontzettend gemotiveerd om alles perfect bij te houden en alles te snappen en alles af te hebben. Zelfs huishoudelijke klusjes vind ik niet erg om te doen. Ik kan het gemakkelijk aan om vroeg op te staan om de hele dag te gaan werken, daarbij de hele dag mijn benen onder mijn kont uit te lopen (let wel: spreekwoordelijke benen onder de spreekwoordelijke kont...) omdat het superdruk is, daarna meteen op verjaardag bij een vriendinnetje te gaan en het daar ontzettend laat te maken en zo'n twee flessen wijn leegdrinken (ze bleven maar schenken...) en dan nog de volgende ochtend ontzettend vrolijk zijn, terwijl ik wederom vroeg op moet staan. En dan weer werken en veel tijd besteden aan mijn studie en dan weer laat te bed en vroeg op. En dat dan al een hele tijd achter elkaar.
Voor sommige mensen is dat heel normaal, maar ik heb dit nog nooit gehad. En ik heb geen idee waar het aan ligt, maar een goed gevoel is het zeker!

No comments: