Wednesday, May 04, 2005

Twee linkerhanden

Dat ik onhandig ben, wist ik al. Maar de laatste paar dagen ben ik mezelf echt aan het overtreffen. Zoveel onhandigheid in een halve week heb ik nog nooit geproduceerd. Ik bedoel: ik snij bij het werk in mijn vinger net als het superdruk is, ik knal keihard met mijn knie tegen een tafeltje in de trein, ik heb een wond op mijn vinger waarvan me de herkomst volledig onduidelijk is, ik heb tot drie keer toe een stoel laten vallen toen ik ging staan (oké, daar hing ook wel van alles overheen, wat natuurlijk niet bevorderlijk is...), ik stoot een fiets om als ik daar 'gewoon' langs loop. En zo zou ik nog wel even door kunnen gaan...

Ik heb het al zo vaak gehad dat ik vol stond met blauwe plekken en overal wondjes heb, alleen maar omdat ik zo onhandig ben. Dit alles heeft echter één voordeel: mijn rechterhand zal altijd ongeschonden blijven met mijn twee linkerhanden!

1 comment:

di-jan said...

Haha...grapjas! Je wilt toch niet zeggen dat je drie handen hebt...:P