Saturday, October 01, 2005

Verlanglijstje

Ik bedacht me ineens dat ik op dit moment een wel erg uitgebreid verlanglijstje heb. Ik wil nog van alles kopen/doen/meemaken/beleven/enz. Bij deze een overzichtje van wensen die bovenaan staan:
- een nieuwe winterjas
- nieuwe laarzen (eigenlijk 2 paar: één lekker lopend, functioneel paar en één elegant, mooi paar)
- nieuwe winterkleren
- de musical Mamma Mia bekijken
- de musical Beauty and the Beast bekijken
- en stiekem ook nog de musical Jesus Christ Superstar bekijken
- eindelijk eens een keertje naar een concert van Xander!
- in februari met studiegenoten op wintersport
- maar eigenlijk ook met mijn studieverenging op Buitenlandse Reis (vorig jaar was het zóóó leuk in Praag!)
- en het zou slim zijn om alvast te sparen voor een leuk reisje in de zomervakantie
- en dan heb ik het nog niet eens over van die kleine leuke hebbedingetjes die je in de winkel tegenkomt en die je dan spontaan wil hebben (leuke tas, leuke sjaal, leuk fotolijstje, leuke lampjes, enz. enz. enz....)
Maar er is één probleem: mijn liquide middelen laten het niet allemaal toe...En ik werk er toch écht best veel voor...

Dus, lieve lezers, wat is mijn probleem:

Heb ik teveel wensen of is het hoog tijd voor loonsverhoging???

3 comments:

di-jan said...

Of stiekem allebei ;)

Sandmannetje said...

ja! allebei :P

Elsjefieder said...

Nouhou...ik hoopte op een antwoord in de trant van: je hebt helemaal niet te veel wensen! Het leven is gewoon duur en je bent toe aan loonsverhoging...