Monday, October 17, 2005

Caffeïne-verbod

Dat kreeg ik vanmiddag opgelegd. Ik schijn vervelend te worden van koffie en cola. En dat had vanmiddag na het nuttigen van twee grote koppen (zeg maar gerust emmers...) cappuccino een hoogtepunt bereikt. Ik ging té bijdehand doen. Ik ging lachen. Ik maakte herrie. Ik was kortom strontvervelend voor mijn medemens. En ja, ik geef het zelf toe...Dus hiertoe besloot men (enigszins terecht...) om mij een caffeïne-verbod op te leggen.

Maar koffie kan soms zo hard nodig zijn, hoe moet dat dan met mij???


En ja Di-jan, ik weet dat jij hier ook al een post over hebt :p

3 comments:

Anonymous said...

uit heel veel praktijk ervaring kan ik je melden dat er niks mis is met koffie vooral niet met starbucks of mockamore! dus BOEIEN
gewoon lekker blijven drinken en dat gezeur erover langs je laten glijden
is niet jou probleem dat je een sprankelende persoonlijkheid hebt

di-jan said...

haha, een sprankelende persoonlijkheid! Dat zeg ik ook voortaan: 'nee, ik kan best tegen koffie hoor, ik heb gewoon een sprankelende persoonlijkheid!' Haha... Nee maar serieus, vanmiddag waren we ook echt té erg voor woorden. Alleen maar heel irritant lachen en zo, en stomme opmerkingen en gesprekken (over wat voor geluiden pingu maakt, over kaneelworsten, over een hond die op kofi leek enzovoorts...). Maar goed, het was wel gezellig! En da's ook belangrijk :)

Elsjefieder said...

Haha, ja, lachen was het zeker!
Maar vraag me nu wel af of het personeel bij Mockamore ons nog wel wil...:s.
Vast wel trouwens, scheelt ze een hoop omzet, want 'hoe meer drankjes je bestelt, hoe eerder je een gratis drankje hebt' (logica à la Cor...)
En fijn om te weten dat ik een sprankelende persoonlijkheid heb ;)