Thursday, October 13, 2005

Niet niks

Vandaag had ik gepland om eens een keer helemaal niks te doen. Gewoon lekker uitslapen en dan lekker rustig een beetje krantje lezen en ontbijten en verder maar zien wat de dag me brengt. Ik zou me vandaag niet met studie-gerelateerde zaken bezighouden. Dat heb ik tenslotte de afgelopen week écht te veel gedaan (zie mijn vorige post...). Dus ik mocht van mezelf een volledig improductieve dag houden. Maar het lukt me maar niet! Ik heb net toch maar weer even gelezen, want ik loop achter. En het volgende verslag achtervolgt me nu stiekem al.
Ik kan het echt niet, niks doen. Ik moet altijd iets te doen hebben. En da's volgens mij best vreemd, want om me heen zie ik ontzettend veel mensen die het wél kunnen: zomaar een middagje niks doen.

7 comments:

di-jan said...

Ik heb er vandaag een nieuw woord voor geleerd, van Maartje. Je hebt gewoon last van verveelangst. Dat is het.

di-jan said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Elsjefieder said...

Ja, daar hou ik het maar op denk ik!

Anonymous said...

hey mensen
ik kom dus gewoon terug voor blok 3 en 4
dus heb ik net op ticketservice 2 kaarten voor James Blunt 30 jan in HMH gekocht
ga jij ook ?

Elsjefieder said...

Ja, zat er wel aan te denken! Zag het gisteren ergens staan...

di-jan said...

Jaaaa, ik wil! :)

Elsjefieder said...

Zo, kaartjes zijn al geregeld!