Monday, October 24, 2005

Singing in the Rain

Wie gaat er mee in de plassen springen???

Ik heb er al de hele dag zin in! En al helemaal nadat ik in de stad een meisje (lees: stiekem al een vrouw) met van die leuke plastic felgele regenlaarzen heb gezien. En toen nog meer nadat ik allemaal mensen met leuke kikker- en pandaberen-paraplu's met oortjes zag. Ik voelde me ineens weer helemaal jong! Ik vind/vond de regen vandaag niet eens echt erg! Da's ook uniek...daar moet ik eigenlijk van profiteren!

6 comments:

di-jan said...

Jaaa ik wil meedoen! Heb ik je aangestoken met mijn blije opmerkingen??? ;) 'Ooooh, ik heb zo'n zin om lekker in de plassen te springen!!!' En jij raadde het me eerst nog wel af... 'Nou, zou ik niet doen...' Zo veranderlijk als het weer :P

Anonymous said...

heb je de film al gezien? DOEN!
GOODMORNING, GOODMORNING
ITS GREAT TO STAY UP LATE!

Sandmannetje said...

als jullie nou hier onder mijn raam gaan springen, dan kijk ik wel! :P

Elsjefieder said...

@ Karin: moet de film nog steeds kijken ja...hij lijkt me cool!

@ Sandmannetje: je durft niet mee te doen hè??? Zeker bang dat je moe wordt :P

di-jan said...

Ja, of dat je nat wordt... :P

Sandmannetje said...

neuh, ik had gewoon even geen zin om in plassen te springen :P