Tuesday, September 13, 2005

Relaxed werken

Relaxed werken. 'Kan dat?', vraag je je misschien af. Jawel, dat kan. Ik heb het vanochtend ervaren. Ik heb vanochtend van kwart voor 8 tot kwart voor 11 gewerkt. Ik ben absoluut geen ochtendmens, dus ik zag er stiekem wel een beetje tegenop. Maar: het was écht relaxed. Echt genieten gewoon. Misschien heb je me wel gezien. Op Utrecht Centraal. Daar helemaal achteraan bij spoor 17 en 18. Daar bij die enorme hoop 'fatboys', van die heerlijke 'ligzakken'. Daar waar dat bandje heerlijke relax-muziek speelde. Daar waar ongeveer iedereen naartoe stroomde. Daar zo ongeveer bevond ik me. En ja, ik was er ook nog bij aan het werk. Ik deelde overheerlijke Douwe Egberts Cappucino uit aan iedereen die daar in die knalrode fatboys met DE-logo aan het relaxen was. En ik heb ontzettend veel mensen blij gemaakt. Zelfs mensen die eigenlijk snel een trein moesten halen, maar het zo'n goede actie vonden dat ze een trein later namen. Mensen die gewoon bijna een uur bleven zitten daar. Geweldig. Zoveel gelukkige mensen in een paar uurtjes gezien. Daar wordt je zelf ook gewoon gelukkig van. En dan kun je er de rest van de dag ook weer helemaal tegenaan!

4 comments:

Sandmannetje said...

goed bezig! (hmm die opmerking wordt wel wat eentonig nu, maar blijft wel van toepassing!)

Elsjefieder said...

Ja, beetje wel...maar ik ben vandaag ook écht goed bezig! Werken, een uur artikelen kopiëren, keuken poetsen en nu weer actief artikelen aan het lezen en een analyse aan het maken! Lang geleden dat ik zoveel nuttigs op één dag deed...

Kaartje said...

pas om kwart voor acht!??! Ik heb het geluk teamleider te zijn, en dus verdomme al om 5 uur mijn bed uit moeten om om half 7 op a'dam te zijn (gisteren), op r'dam (vandaag) en e'hoven (morgen).. en toch blijft het leuk, en met die koffie ook een beetje wakker!!

Elsjefieder said...

Wooow, dat zou ik echt niet trekken geloof ik...hoewel het wel een hele leuke actie is natuurlijk! :)