Sunday, September 04, 2005

Kamer opruimen

Dat heb ik gisteren gedaan. En hem ook nog even grondig gepoetst. En dan niet mijn kamer in Utrecht, nee mijn kamer bij mijn ouders. De kamer die ik al twintig jaar 'bewoon'. Tja, en dan kom je nogal wat onverwachte dingen tegen als je dat niet heel vaak doet...
- 'Heej, een busboekje, ik wist niet dat ik die had! Da's handig! ... Ow shit, hij is van 2003...'
- 'Ow leuk, een cadeaubon! ... Hmm, die is al ongeveer een jaar verlopen...'
- 'Aaaah, er wonen een paar spinnen onder mijn bed!!!'
- 'Hmmm, de prullenbak zit vol, dat motiveert ook niet echt om zooi uit te zoeken en dingen die weg kunnen ook daadwerkelijk weg te gooien...'
- 'Ow, onder mijn bureau ligt wel heel veel stof...'
- 'Huh? Had ik deze tas nog? Hij is eigenlijk nog wel leuk...'

Het was nodig.

2 comments:

The Verb said...

Cadeaubonnen blijven geldig!!!

Elsjefieder said...

nee...die niet...er stond op: 'deze cadeaubon is tot een jaar na datum van uitgifte geldig'. En die uitgifte was dus ergens in 2003...