Friday, September 16, 2005

Geluk lacht me toe!

Het gaat goed met me.
En dat typ ik niet omdat het voorheen niet goed met me ging. Eigenlijk gaat het altijd wel goed met me. Het is alleen meer zo dat ik het nu zo duidelijk besef. Ik bedoel: ik heb leuke vrienden, woon in een leuk huis met gezellige huisgenoten en een superlieve huispoes (Kapitein Haak!), doe een leuke studie waar ik me sinds afgelopen maandag ook weer enthousiast op gestort heb, doe leuke dingen, spreek gezellig af met mensen (leuke wijnavondjes!) en geniet gewoon met volle teugen van alles wat ik doe. De kleinste dingen kunnen me al helemaal blij maken; mooie muziek, mensen die lachen, de zon die schijnt als ik mijn gordijnen open doe, kinderen die in plassen springen.
En het mooie is: het lijkt alsof het gewoon aan komt waaien, alsof ik er helemaal niets voor hoef te doen. Echt fijn, het gevoel hebben dat het geluk je toelacht!

No comments: