Monday, September 12, 2005

CIWoodstock!

Ok, dit is hoe ik er nou ongeveer bijzit:
-wallen van hier tot Tokyo en ontzettend gaar
-ontzettende keelpijn iedere keer als ik slik
-tig muggenbulten verspreid over mijn hele lijf
-spierpijn
-een ontzettende blauwe plek van zo'n 10 centimeter doorsnee op mijn rechterbil/bovenbeen

En dat allemaal vanwege een introkamp! Maar ik vind dit allemaal helemaal niet erg, want wat was het kamp leuk! Gezellig, leuke eerstejaars, leuke medementoren, leuke spelletjes, lekker weer, leuk thema, twee avonden leuk feestje, organisatie was top, enz. enz. enz...

Iedereen die hier zijn bijdrage aan heeft geleverd: dankjewel! Ik heb ervan genoten!

2 comments:

Sandmannetje said...

Dat klinkt weer als een traditioneel goed kamp! :)

Elsjefieder said...

Zekers, zekers! Dat was het! Geweldig genoten!