Friday, July 15, 2005

Zomerstokje

Sandmannetje verblijdde mij met een zomerstokje, en omdat het lekkere weer van mij nog wel even door mag gaan, heb ik het ook maar ingevuld...Lees mee en huiver!

Favoriete vakantieland
Moeilijk om te kiezen, ik heb eigenlijk twee grote favorieten: Italië en Griekenland. Wat er dan zo leuk aan is? Nou, in Italië heb je hele mooie natuur, cultuur, geweldige steden (Rome!), lekker eten, leuke terrasjes met lekkere wijn enz. enz. enz... En in Griekenland heb je prachtige stranden met een hemelsblauwe zee en leuke pittoreske en idyllische dorpjes en zijn de mensen heel vriendelijk en gastvrij en uiteraard ook heerlijk eten (lekkere griekse salades met feta en yoghurt met honing en walnoten, hmmm!). En in allebei de landen ben je ongeveer verzekerd van lekker warm zomerweer!

Favoriete zomerdrankje
Definitely Hoegaarden! Op dit moment heb ik daar tenminste het meeste zin in. Maar verder gaat een lekker rosétje op een leuk terrasje er in de zomer ook altijd wel in. En iets non-alcoholisch? Dan ga ik voor een lekker groot glas ijsthee (wel de enige echte Liptonice natuurlijk!) of gewoon een doodnormaal glas water (smaakt altijd).

Favoriete zomerluchtje
Op dit moment is dat Ralph Cool van Ralph Lauren (jaja, doe maar duur...) en Cool Water van Davidoff. Allebei lekker frisse, zomerse geurtjes. Ik heb nog een cadeaubon, dus ik zal nog eens verder op zoek gaan naar lekkere geurtjes, wie weet heb ik binnenkort een nieuwe favoriet!

Favoriete zomeractiviteit
Heel simpel gezegd: lamballen! Gewoon het gevoel hebben dat niets hoeft en (bijna?) alles mag. En dat je dan lekker de hele dag een beetje in de zon kan gaan liggen bakken, lekker uit eten kan gaan en 's avonds lekker tot in de late uurtjes op het terras kan gaan zitten. Heerlijk vind ik dat!

Meest romantische zomermoment
Hou ik lekker voor mezelf! :p

Tja, en dan moet ik hem weer gaan doorgeven...Ik probeer het eens bij Kaartje en mijn sinds vandaag ex-huisgenootje (snik...) Sra. Als zij mijn blog tegenwoordig nog ooit lezen...

3 comments:

Sandmannetje said...

Ha! je schrijft ongeveer hetzelfde als je zus :)

Elsjefieder said...

Ja, ik zag het ook...het is toch echt onafhankelijk van elkaar ingevuld hoor! We hebben niet gespiekt!

Sandmannetje said...

Goed zo! :)