Wednesday, July 27, 2005

Rotweer in Nederland

En ik ben zo gek op de zon! En ik houd zo van een zomervakantie waarin je tenminste één week helemaal niets hoeft en alleen maar een beetje in de zon kan gaan liggen. En ik heb nog niet eens een vakantie geboekt. En dat komt omdat ik daar eigenlijk geen geld voor had/heb. En er zijn zo'n leuke last-minutes te boeken naar leuke zonnige oorden. En als ik dat doe dan 'verbras' ik meteen weer al mijn geld dat ik met mijn vele werken in de vakantie verdiend heb. Maar ik word zo gek van die regen. En ik wil er zo graag even tussenuit.

Kortom: dilemma!

5 comments:

di-jan said...

Stom is dat. Als je wél geld hebt, maar het niet uit wilt geven, heb je zoals ze dat noemen 'geldproblemen'. En eigenlijk zijn dat niet echt geldproblemen. Kun je van de ene kant misschien beter gewoon helemaal geen geld hebben, zit je niet met zo'n dilemma en geef je alleen uit wat écht noodzakelijk is...Maar ja, een beetje extra is ook wel leuk... voor dingen als vakanties ;)

Elsjefieder said...

dat van die geldproblemen heb je ook niet van jezelf! :p

di-jan said...

Sssssst...
Wijze papa ;)

Anonymous said...

http://kfvanes.waarbenjij.nu/

is vanaf 23 aug. the place to be!

daar schijnt de zon ALTIJD!

Elsjefieder said...

en zeker als jij er bent he?? :p