Monday, July 04, 2005

Prettig gestoord

Ik krijg heel vaak te horen dat ik 'echt hartstikke gek ben', 'totaal niet spoor' of dat ik 'prettig gestoord ben'. En dan ook echt vaak. En op zich moet ik die mensen die zoiets zeggen ook wel gelijk geven: een groot deel van de tijd kraam ik alleen maar onzin uit of doe ik pogingen om grappig en bijdehand te zijn. En het blijft niet altijd bij pogingen, soms lukt het ook écht om mensen aan het lachen te maken.

Welnu: ik weet sinds gisteren waar ik dat van heb! Het zit in de familie! We hadden gisteren familiedag. En we gingen de hele dag (vanaf 10 uur 's ochtends, help!) fietsen en tussendoor lekker op terrasjes zitten en een beetje spelletjes doen en raadsels oplossen. En het was hilarisch! Echt geweldig hoe raar sommige van mijn familieleden zijn. Vooral mijn ooms, die hebben ook echt humor. En ook allemaal dezelfde. Van die flauwe droge opmerkingen doen het vooral goed bij mij in de familie. En dat is niet erg, maar ze hebben dit soort humor zelfs een naam gegeven: 'Gosens-humor'.
Tja, dat geeft denk ik al aan hoe prettig gestoord mijn familie is...

2 comments:

di-jan said...

Ja...rare familie! ;)
Maar wel altijd lachen!

Sandmannetje said...

Gosens humor! lachen!