Thursday, May 10, 2007

Writersblock

Lieve lieve lieve lezers,
Bij deze moet ik jullie mijn excuses aanbieden. Allereerst voor de frequentie van posts op deze blog. Waar ik eerder nog bijna elke dag de neiging had om iets te schrijven, kom ik nu amper aan één keer per week. Als het al niet minder is. Sorry dus dat jullie tien keer op een dag voor niets checken óf ik weer wat geschreven heb.
Ten tweede mijn excuses voor de berichten die ik wél post. Kansloos zijn ze gewoon! Ik heb echt niets meer te lezen. Dus sorry dat jullie die ene keer van de honderd keer dat jullie kijken dan weer geconfronteerd worden met een slecht stuk.
Maar ik ga het proberen goed te maken. Ik heb weer een al zeg ik het zelf geniaal plan! Als er nou eens drie van mijn trouwe lezers me één woord geven waar ik over moet schrijven. Dan heb ik drie woorden en dan ga ik mijn best doen om daar binnen een week een coherent stuk over te schrijven. Kan fictief zijn, kan echt gebeurd zijn, kan complete kletspraat zijn, kan filosofisch zeer hoogstaand zijn of nog iets anders. Ik laat me gewoon verrassen door jullie inbreng! Kijken of ik dan ook weer wat creatiever word...

3 comments:

Laura said...

Woord nummer 1: rebel(s)

:D

di-jan said...

En woord 2: pragmatisch

Sorry, dus toch iets anders dan zoetwatergarnaal, dat woord is te makkelijk om in een simpele vergelijking overal tussendoor te gooien :P

Karin said...

Rein

(inspiratie uit een evian flesje)