Wednesday, May 30, 2007

Mislukt

Alweer enkele weken geleden had ik een idee om mijn weblog nieuw leven in te blazen. Maar lieve lezers, zoals jullie wellicht ook al gemerkt hebben is ook deze poging mislukt. Ik wil jullie toch even bedanken voor de drie originele woorden die jullie me gegeven hebben! Klasse! Maar helaas, ik ga er niets meer over schrijven. Ik kan het niet, ik wil het niet, het lukt me niet, ik heb geen tijd, ik heb geen inspiratie en als laatste: ik doe het gewoon niet. Sorry voor de valse hoop die ik gegeven heb...Hiermee wordt denk ik ook duidelijk dat jullie niet meer zo'n hoge verwachtingen van mij en mijn weblog moeten hebben. Voorlopig dan. Ik ben de laatste tijd zo druk met studie, werk en af en toe nog wat sociaals, dat het er gewoon bij inschiet. Ik ga niet helemaal stoppen, maar hou het er maar op dat ik gewoon alleen iets post als ik écht iets kwijt wil. Want posten om het posten is naar mijn mening ook niet de bedoeling van een weblog. Zo, het hoge woord is eruit.

Welnu, wat ik wél kwijt wil: de Universiteit Utrecht ziet mij als afgestudeerde! Iiiieeeuuuwww! Eng! Ik schrok vanochtend echt toen er ineens een illuster blad met de toepasselijke titel 'Illuster' in mijn postvakje lag. Want voor degenen die dit niet kennen, volgens de ondertitel is dit het 'kwartaalblad voor de afgestudeerden van de Universiteit Utrecht'. Ik heb dan wel mijn Bachelor behaald, maar hallo!?! En mijn master dan?
Ik studeer tegenwoordig meer dan ooit tevoren!

No comments: