Wednesday, July 05, 2006

Vakantiegevoel

Eindelijk is het er! Bijna iedereen om me heen lijkt al weken in de vakantiesferen te zijn, maar bij mij duurde het even. Mijn eindwerkstuk heb ik nu met een voldoende afgerond, onze eindfilm voor practicum video is af en ik hoef alleen nog maar een paar opdrachtjes te maken. Daar ga ik morgen nog maar even voor knallen. En dan daarna genieten van een (welverdiende) vakantie. Heb er zin in! Lekker de hele dag op slippers lopen, vrolijke hemdjes en rokjes, lekker een rosétje of witbiertje drinken op het terras/in een tuin/op een balkon of op een galerij, mijn reflecterende witte huid die langzaam transformeert in een mooie bruine kleur, genieten van de zon en dan aan het einde van de vakantie nog lekker een weekje naar de zonovergoten mooiste stranden van Europa in Portugal!
Heerlijk toch, zo'n zomer?

1 comment:

Laura said...

Portugal?? Landverrader! ;)