Monday, June 19, 2006

Thank you stranger!

Voor het oppompen van de beide banden van mijn zeer gewaardeerde en gerespecteerde ouwe rammelende authentieke groene Gazelle! Weken zat ik er al tegenaan te hikken. Zulks een kleine moeite, maar ik kon me er maar niet toe zetten. En toen had ik daarnet eindelijk alle moed bij elkaar geraapt. Dus ik loop de fietsenstalling in, haal mijn fiets uit het rek en zet hem zo neer dat de pomp makkelijk aan te sluiten is op het ventiel. Ik voel nog even of het écht wel nodig is. Hmm, da's vreemd...mijn banden voelen keihard aan. En dat terwijl ze vrijdag toch écht hartstikke slap stonden. En ik heb er in de tussentijd niks mee gedaan. Nou ja, ze zullen wel gewoon 'indeuken' als ik er op fiets. Dus toch maar begonnen. Maar ik kreeg er geen lucht meer bij! Conclusie: iemand heeft mijn banden even voor mij opgepompt! Dankjewel iemand!

1 comment:

Anonymous said...

graag gedaan hoor