Thursday, June 22, 2006

Genieten baasje!

Wat een mooie dag was het vandaag toch zeg! Dat wil ik even kwijt. Al vanaf het moment dat ik opstond leek alles goed te gaan. Eerst heel nuttig vergaderen, daarna lekker koffie drinken, dan lekker relaxed thuis lunchen met als toetje een schaaltje verse aardbeien. Toen helaas even aan mijn eindwerkstuk, maar daar gunde ik mezelf slechts weinig tijd voor. Het was weer tijd om lekker met mijn ouders, die naar Utrecht waren gekomen, koffie te gaan drinken. En toen lekker uit eten (vooraf een lekkere pastasalade met zongedroogde tomaatjes, als hoofdgerecht een heerlijke zalmfilet met limoensausje en iets peterselie-pesto-achtigs en als toetje een vruchtensorbet, mjammie!). Én als klap op de vuurpijl naar de musical Jesus Christ Superstar! Wederom heerlijk zitten genieten: goed acteerwerk en echt geweldige zang!
Heerlijk, ik ga nog even nagenieten en dan lekker slapen!

No comments: