Thursday, May 04, 2006

Mooie dag

Jongens jongens, wat een heerlijke dag vandaag, dat moet ik even kwijt! Echt perfect gewoon: zowel het nuttige als het aangename. Hoewel ik van 9 tot 18 uur bijna onafgebroken bezig ben geweest met bestuurs- en studie-dingen, heb ik bijna de hele dag genoten. Lekker in de zon studeren: beentjes omhoog, uitzicht op de Dom en een huisgenoot die een lekker vers stukje meloen komt brengen. En tussendoor ook echt 'kennis vergaren'. En dan 's avonds gezellig buiten eten met een rosétje, ijsje halen en weer lekker buiten rosétjes drinken. En nu voldaan en tevreden lekker slapen. Heerlijk zo'n dag, ik hoop dat er snel meer van dit soort volgen!

1 comment:

di-jan said...

true, true... Ik zeg: we gaan vaker ijsjes halen! En dan ook te voet, zodat we nog enigszins het idee hebben iets aan lichaamsbeweging te doen ;)