Monday, May 01, 2006

En nu?

Lieve lezers, help me! Frustraties! Ik word gek!
- mijn bovenbuurman lijkt een soort regendans uit te voeren door al stampende met schoenmaat 48 (als het al niet meer is) rondjes te maken.
- mijn buurvrouw/man draait al anderhalf uur aan een stuk de meest kansloze Nederlandstalige meezingers à la Frans Bauer, Grad Damen en Jan Smit en kan het schijnbaar niet nalaten om samen met enkele van zijn/haar kornuiten keihard de kelen open te zetten en daarbij onsamenhangende oerkreten te produceren.
- ik kan niet de full-text bestanden van de Universiteitsbibliotheek raadplegen (mooi woord voor het als een bezetene door een lijst van tig-duizend titels scrollen) omdat de site niet weergegeven kan worden. Niet dat dat nou zo erg is, maar ik was na minstens een week zeer ernstig SOGgen eindelijk gemotiveerd om me er toe te zetten een duidelijk onderwerp en een soort van onderzoeksvraag te formuleren voor mijn niet geheel onbelangrijke Bachelor Eindwerkstuk.
- mijn toetsenbord doet niet wat ik wil...althans, niet op MSN. Dubbele punten worden een plusminus, het vraagteken transformeert tot een is gelijk aan-teken en bij het intoetsen van het backslash-teken zie ik alleen een vogelsnaveltje. En ik als computer-analfabeet weet natuurlijk niet hoe dit op te lossen.

Nou ja, morgen weer een dag zullen we maar zeggen. Zucht.

No comments: