Saturday, May 13, 2006

Alles komt goed

Na een dagje hard werken en een beetje nadenken over wat dingen, ben ik er heilig van overtuigd dat ik die uitspraak kan doen.
Mijn niet al te onbelangrijke Bachelor Eindwerkstuk staat eindelijk enigszins op de rails. Ik heb overzicht over hoe ik het precies ga aanpakken en wat ik daarvoor vanaf nu in welke volgorde moet doen.
Mijn andere vak, Practicum Video, komt ook goed. Ik vind het leuk, dus dan zet ik me extra in om goed werk te leveren, wat dan vervolgens weer beloond zal gaan worden.
Mijn lichte stress-momenten over ons bestuurtje zijn voorlopig niet meer echt nodig. De langverwachte constitutieborrel van aanstaande maandag is zo goed als geregeld en verder raken we ook met zijn allen steeds meer gewend aan de dingen die geregeld moeten worden. En natuurlijk de leuke borrels en feestjes waarvoor we worden uitgenodigd!
Verder denk ik dat het niet moeilijk moet zijn om binnen afzienbare tijd een (extra/nieuwe?) inkomensbron te vinden. En dan is het wellicht zelfs mogelijk om nog een leuk reisje te maken in de vakantie.

Conclusie: écht alles komt goed! Als het dat nu eigenlijk al niet is...

1 comment:

Anonymous said...

het was jammer genoeg stilte voor de storm