Thursday, March 30, 2006

Oud & verstandig

Wow! Het begint er nu echt op te lijken dat ik volwassen word. Of oud, zo zou je het ook kunnen noemen. Ik kan de laatste tijd steeds beter op tijd weggaan van feestjes als dat gewoon even beter is dan altijd maar tot het einde te blijven. Ik kan de laatste tijd steeds beter tegen mezelf zeggen dat nóg een biertje niet nodig is en ik dus ook de volgende dag geen kater heb. Ik was altijd 'die Brabo' die altijd met bier in haar handen stond op feestjes en borrels en altijd tot het laatste bleef, maar dat ben ik een beetje aan het afleren. En ik ben er trots op!

1 comment:

di-jan said...

Juist! We beginnen in te zien dat het niet altijd nodig is om veel bier te drinken en tot het allerlaatste te blijven om een leuke avond te hebben! Goed man! En toch vind ik het een eng idee dat ik zo verstandig ben de laatste tijd. Het klopt niet ofzo... Haha