Saturday, August 27, 2005

Tenerife

Jawel, ik ben weer veilig terug op Nederlandse bodem. En ik heb genoten van mijn weekje weg. Heerlijk relaxed was het. Niet veel gedaan als op het strand gelegen, lekker uit eten geweest en 's avonds lekker sangria en cocktails op het terras gedronken. Genieten was het. Hieronder nog een korte sfeerimpressie met de hoogte- en dieptepunten:
- een vliegtuig dat op een hoogte van 11 kilometer met wat turbulentie over een hobbel rijdt (sorry...was weer één van mijn slimme opmerkingen...)
- gemasseerd worden door de keien op de bodem van de Atlantische Oceaan
- een kan sangria voor een bedrag van maar liefst 18 euro
- de superhoge golven waarbij menig handdoekje op het strand het niet droog hield en transformeerde tot een ware modderdeken
- de supergladde Spanjaard die mijn zus en mij zo 'lovely' vond
- de supergladde Duitser in veel te kleine zwarte string die zijn handdoekje naast de mijne parkeerde
- Butterkeks
- de Siamese Pom-Bär-tweeling
- ongeveer 30 foto's van één en dezelfde vulkaan
- Pina Colada in de Malibu-bar
- het strand dat 'too rocky' was
- stoere surfers
- een heleboel VEP's (Very English Persons dus. Bij de mannen ging dat gepaard met hele foute geruite zwembroeken die niet gesignaleerd werden zonder flink glas bier in hun hand en bij de vrouwen kwam het neer op veeeel te korte rokjes en veel te strakke truitjes...en ze versperren met zijn allen alle wegen!)
- schoonmaaksters die zelfs de afwas deden (zeer relaxed!)

En zo zou ik nog wel even door kunnen gaan. Dat doe ik niet, dus neem maar van mij aan dat ik ervan genoten heb!

No comments: