Saturday, April 16, 2005

Kwaliteit

"Ik vind wel dat de kwaliteit van je posts op je weblog achteruit gaat".
Dat vertelde iemand mij deze week. En ik kon haar eigenlijk alleen maar gelijk geven. Ik typ de laatste tijd steeds maar over dingen die eigenlijk echt totaal nietszeggend zijn, ik bedoel: het fenomeen 'vlekkengum', wat moet je ermee? Ik weet niet hoe het komt. Misschien neem ik steeds minder tijd om stukjes te typen die wel écht ergens over gaan en die schijnbaar interessanter zijn om te lezen. Dat is op zich wel jammer. Maar aan de andere kant: moet het ook wel altijd ergens over gaan? Is het niet ook leuk om af en toe gewoon lekkere onzin te lezen? Wat ik voor ogen had toen ik begon met deze weblog, was dat ik dingen ging posten die ik kwijt wou. Of dingen waarvan ik dacht dat mensen het wel leuk vonden om te lezen. Of dingen die een beetje aangeven waar ik zoal mee bezig ben. En op zich ben ik daar nog geen moment van afgeweken voor mijn gevoel...

2 comments:

Anonymous said...

Jeetje, ben ik nu nou echt tot 'een iemand' gedegradeerd??

Elsjefieder said...

Nee hoor, maar ik wilde kijken hoe ver ik moest gaan om je een keer te laten reageren! Dus, das aardig gelukt nu! :p