Saturday, April 23, 2005

Aantrekkingskracht

Waarom trek ik toch altijd mensen aan die 'wel van alcohol houden'/ zwaar alcoholist zijn? Overal achtervolgden ze me deze week. In de supermarkt stond er elke dag (ja, ik doe elke dag boodschappen omdat ik er niet van hou om al een paar dagen vooruit de denken wat ik toch de hele week zal gaan eten...) wel iemand vóór of achter me met een hele lading bier op de band. En niet zomaar bier: neenee, het echte Euroshopper-bier voor een paar cent per blikje van een halve liter! En dan mompelen ze ook nog zoiets onverstaanbaars tegen me... Ook in de trein kom ik ze tegen, met tassen vol bier zelfs, wederom van de Euroshopper. En in de bus. Maar die had Leffe... En dan presteren ze het altijd om ook nog naast me te gaan zitten.

Waarom trek ik die mensen toch altijd aan???

4 comments:

SnoopS said...

sjah, misschien denken ze wel dat jij valt voor alcohol? ;)

Elsjefieder said...

ja, dat zal het zijn! En dan vooral als ze me met zo'n glazige blik aankijken en je ze van een kilometer afstand kan ruiken...;)

Sandmannetje said...

bieden ze je nooit ook een drankje aan dan? "Hey! Biertje??"

Elsjefieder said...

Nee niet eens...Egoïsten zijn het, stuk voor stuk! Ikke, ikke, ikke...niemand mag meegenieten, hun eigen 'bierplezier' is het belangrijkste! Tsss...