Tuesday, March 22, 2005

Hamburgerologie

De Hamburger Universiteit. Hij bestaat echt! En dan is het niet de universiteit in het Duitse plaatsje Hamburg. Nee, hij ligt in Amerika. En je wordt er opgeleid tot Hamburgeroloog... Leuk idee van McDonalds! Maar wat zou je dan eigenlijk leren? Hoe je hamburgers moet bakken? Of die vriendelijke lach die je altijd om je mond moet hebben als je bij zo'n hamburgertoko gaat werken? Ik weet het niet, maar ik vond het wel grappig dat ze zo ver gaan in de hamburgerbranche en het allemaal zo serieus nemen.

4 comments:

di-jan said...

Ja, en ze hebben daar ook ketchup door hun aderen stromen! ;)

Elsjefieder said...

O ja, en zeker geen mayonaise, want dan kom je er bij de Mac niet in! Die was ik vergeten...

SnoopS said...

hee, dat had ik ook gelezen. stond dat in beelden van organisatie?

Elsjefieder said...

weet ik niet, maar we kregen er met het hoorcollege een filmpje over