Tuesday, July 24, 2007

Tegenvaller

De vakantie. Weken of zelfs maanden keek ik er naar uit. Lekker niks doen, lekker uitslapen, eindelijk genieten van de rust. Maar nu de vakantie een paar weken duurt valt het me eigenlijk alleen maar tegen. Ik werk elke week vier dagen. En dat vind ik prima: ik maak me nuttig, ben bezig, verdien er geld mee, heb lol met mijn collega's en vind het werk zelfs na zeven jaar nog leuk. Maar die andere drie dagen van de week...Eerlijk gezegd zijn die maar doodsaai. Ik doe eigenlijk gewoon helemaal niets. Beetje lezen, beetje tv kijken, beetje hangen. Maar dat zijn nou niet echt dingen waar ik heel gelukkig van word. Ok, af en toe ga ik lekker koffie drinken, lunchen of even de stad in. Maar dat is niet genoeg, ik wil actie! Een dagje pretpark (Efteling!!), lekker een dagje een voor mij vreemde stad bezoeken, lekker de hele middag op het terras zitten (ok, misschien ligt 't ook deels aan het weer dat ik zo weinig leuks onderneem), mijn pas aangeschafte Museumjaarkaart gebruiken, gewoon weer onder de mensen zijn en gezelligheid. Dus, wie doet er mee? Iemand verder nog originele ideeën én tijd over op de maandagen, dinsdagen of woensdagen??

3 comments:

Unknown said...

Helaas voor jou, ben gisteren net naar de Efteling geweest. En voor de rest zit ik fulltime bij MAX!

Laura said...

Museumjaarkaarten roelen!! :D Volgens mij heeft half Utrecht ineens er een aangeschaft. Geweldig! :D

SnoopS said...

Durf je nog in de python na dat incidentje van pas (ben tijd beetje kwijt geraakt door vakantie)? Ik heb maandagen ook altijd vrij, dusseh... roep maar wat ;-) Enne, je zit dus weer in 't pittoreske Oirschot? Ik ben nl weer aan de fijne VLL :)