Wednesday, March 07, 2007

Tip van de dag!

Vandaag heb ik mijn Bachelordiploma in ontvangst mogen nemen (Aaah, dat schept verwachtingen!). Dé aanleiding om lekker te gaan lunchen met mijn ouders. Bij Zussen (leuke tent, naast Broers!) at ik een foccacia met gegrilde kip en sesamdressing (overheerlijk trouwens) en dronk ik thee. En wát voor een thee zeg! Ik had alleen maar de keuze uit die nieuwe Pickwick Leafs-serie. Je weet wel, die pyramidevormige zakjes. Wat zag dat er leuk uit en wat was dat toch lekker! Althans, de Mint Fusion in ieder geval, de rest heb ik niet geproefd. Ik weet dat het gaat om de smaak, maar ik vond de zakjes stiekem toch ook wel erg leuk hoor...Ik zou bijna meer thee- dan koffie-verslaafd worden! En als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog een doosje van mijn net gestarte verslaving van mijn moeder!
Als je nog niet overtuigd bent, mag je ook een keer eerst bij mij komen proeven hoor ;)

No comments: