Friday, July 11, 2008

Voedsel voor taalpuristen

Bedankt redactie van de Viva! Bedankt redactie van de Viva voor deze onzorgvuldigheid. Door een kleine typ- of, eigenlijk meer waarschijnlijk, een spelfout, heb ik zojuist zo'n 5 minuten compleet dubbel gelegen. Geweldig om te schrijven over 'The Black Eyed Pies'. In acht nemende dat het laatste woord in overeenstemming met de overige woorden ook Engels is, heb ik nu dus lol om taarten met zwarte ogen. Of het is gewoon heel kinderachtig lachen om het Nederlandse pies. Het is maar net hoe je het bekijkt.

En ja, hiermee solliciteer ik ook indirect naar een plekje in de redactie. Ik had deze fout er namelijk wél uitgehaald.

3 comments:

di-jan said...

Ik zeg: stuur een brief! ;-) Krijg je waarschijnlijk twintig Viva's, haha!

Karin said...

Ja maar jullie tweeling kennende...zou ik dit foutje eerst nog even googlen....je weet maar nooit, heeft OnzeTaal hier wellicht al een artikel over ;)

Laura said...

Jullie zijn allebei echt te erg met jullie taalpuristische gedoe. Hoewel deze fout wel heel erg is. Overigens prijs ik de Viva, ik heb gisteren een DVD thuisgestuurd gekregen die ik heb gewonnen! Woehoe!