Thursday, October 26, 2006

Spoken?!

Jongens, mijn spreekwoordelijke klomp is gebroken! Heel vreemd gewoon. Vanochtend voordat ik de deur uit moest, moest ik natuurlijk mijn computer al aan hebben. Mail checken, lachen om de Lach van de dag, je kent het wel. En ja, dan laat ik mijn computer aan staan als ik de hele dag weg ben. Gewoon luiheid denk ik. Dat maakt verder niet uit, maar wat nou het rare was: 's ochtens toen ik ging stond mijn status bij MSN op 'offline weergeven' (is 1x minder klikken dan helemaal afmelden ofzo). En toen kwam ik thuis en toen was mijn status 'online'. En mijn kamer zat op slot. En het raam stond op een kier, dus daar kon ook niemand doorheen geklommen zijn. Hoe kan dat nou? Ikke nie snappen...

2 comments:

Anonymous said...

lieve els
er zijn helaas geen spoken...maaruh zal je internet er in de tussentijd wel uitgeleggen hebben doordat je computer ging hibernaten....dus toen ie weer aan ging ben je opnieuw automatisch aangemeld, maar nu dan als online omdat dat ook automatisch staat ingesteld.
maar gelukkig was jij niet de technische van de twee ;)
haha, nee flauw flauw

di-jan said...

En als ik er dan bij vertel dat bij mij exact hetzelfde gebeurde? En dat ik dan misschien wel niet zo technisch ben, maar dat ik je wel kan vertellen dat míjn computer in ieder geval niet ingesteld staat op automatisch aanmelden? Heb je dan nog een mooie 'technische' verklaring karin??? :P
Ow en hibernaten rules ;) haha